آیا درمانی دیگر برای پایان مرحله بیماری کلیوی علاوه بر دیالیز وجود دارد
نوشته شده توسط : sjzkidneyhospital

آیا درمانی دیگر برای پایان مرحله بیماری کلیوی علاوه بر دیالیز وجود دارد

آیا درمانی برای پایان مرحله بیماری کلیوی (ESRD) علاوه بر دیالیز وجود دارد؟ به طور کلی، پزشکان دیالیز برای بیمار مبتلا به ESRD توصیه خواهد کرد، می تواند کمک بیمار در یک دوره زندگی بهتر است. اما آیا می دانید که طولانی شرایط دیالیز همچنین برخی از عوارض جانبی را، علاوه بر این، این نوع از درمان می تواند به توقف یا به تاخیر انداختن پیشرفت بیماری کلیه، تا مردم به دنبال برخی از درمان های دیگر علاوه بر آن.
آیا درمانی برای بیمار ESRD وجود دارد؟
برای بیماران مبتلا به ESRD، آنها رنج می برند نشانه های بسیاری است که کیفیت زندگی خود را تا حد زیادی تحت تاثیر قرار خواهد شد، بنابراین درمان برای این بیماری باید قادر به بردن کسانی که علائم. اما شما می دانید علل کسانی که علائم تابع کمتر کلیه است، به طوری که درمان نیز باید قادر به بهبود عملکرد پایین کلیه باشد، و این نقطه باید در اولویت است.
میکرو چینی پزشکی Osmotherapy به عنوان یکی از نوآوری از طب سنتی چینی می تواند هر دو از تقاضای دیدار، پس از آن می تواند جایگزین دیالیز در درمان بیماری مرحله 5 کلیه است.
میکرو چینی Osmotherapy پزشکی چیست؟
پزشکی میکرو چینی Osmotherapy درمان نسبتا جدید برای بیماری مزمن کلیه است که در کلینیک ثابت می شود موثر و راحت است. این می تواند علائمی مانند فشار خون بالا، تورم، پروتئینوری، هماچوری از بین بردن. عوارض کنترل مانند کاهش خطر ابتلا به مشکلات قلبی است. آنچه مهم است، می تواند کمک تعمیر خسارت کلیوی به طوری که برای جلوگیری از روند فیبروز کلیوی و به تدریج بازگرداندن عملکرد کلیه است.
اگر می خواهید بیشتر بدانید در مورد میکرو چینی Osmotherapy پزشکی و یا می خواهید برای پیدا کردن بعضی درمان های جایگزین دیالیز، شما می توانید ایمیل برای ما ارسال و یا پیام را ترک کنید، ما بهترین های ما که به شما کمک کند.
ایمیل ما: kidney-support@hotmail.com





:: بازدید از این مطلب : 80
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : جمعه 17 مهر 1394 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: